week 2 - Reisverslag uit Kibæk, Denemarken van Freek Bol - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Kibæk, Denemarken van Freek Bol - WaarBenJij.nu

week 2

Blijf op de hoogte en volg Freek

08 Juni 2015 | Denemarken, Kibæk

De tweede week is vandaag van start gegaan, het weer is al wat beter als toen ik van de week op het bedrijf aan kwam. De tijd gaat heel snel en je leert in een korte tijd veel bij. Het afgelopen weekend is mijn stagebegeleider een weekend weg geweest en ik heb samen met 2 medewerkers het bedrijf verzorgd. Zondag zijn we met alle stagelopers die ook in Denemarken zijn, naar het centrum van Herning geweest en daar hebben we wat gegeten en gedronken. De aankomende week gaan we bij 2 boeren de eerste sneden gras binnen halen, er word wat beter weer voorspelt. Ik ben benieuwd en ik heb zin in deze aankomende week.

  • 12 Juni 2015 - 12:00

    M.Bogaerts:

    hallo Freek,

    zo op de foto's te zien ziet het er vertrouwd uit.
    het zouden beelden kunnen zijn uit Nederland.

    veel plezier verder

    mvg m. bogaerts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 20 April 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 1833

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 10 Juli 2015

Stage Denemarken

Landen bezocht: